Müügieelne nõustamine
Kui vajate müügieelset nõustamist, toodete või lahenduste tutvustust, et leida endale parim lahendus, siis täitke allolev vorm ja me võtame Teiega ühendust esimesel võimalusel.
Paigalduse tellimine
Kui soovite seadmete paigaldusteenust, siis täitke allolev vorm ja me võtame Teiega ühendust esimesel võimalusel.
Tehniline tugi
Kui Teil esineb ostetud seadmete või tarkvaraga probleeme või vajate abi seadistamisel, siis täitke allolev vorm ja me võtame Teiega ühendust esimesel võimalusel.
Vajalik eelinfo, et Teid kiiremini teenindada
Kui helistate või saadate e-kirja klienditoele, siis palun edastage meile järgnev informatsioon, mis võimaldab meil leida kiiremini lahendus Teie probleemile:
- Toote seerianumber ja mudelinumber
- Tarkvara versiooninumber, mis põhjustab probleemi
- Teie arvuti operatsioonisüsteem ja versioon (näiteks: Windows 10, Mac OS X 10.4.6)
- Lühikirjeldus probleemist ja sammud, mida olete juba teinud probleemi lahendamiseks
- Lühikirjeldus hilisematest muudatustest Teie keskkonnas (näiteks: uus arvuti, kaablite pikendamine, seadmete liigutamine)
Hooldusteenuse tellimine
Kui soovite ostetud seadmete hooldust või remonti, siis täitke allolev vorm ja me võtame Teiega ühendust esimesel võimalusel.
Koolituse tellimine
Kui soovite ostetud seadmete tutvustus ja kasutamise koolitusi, siis täitke allolev vorm ja me võtame Teiega ühendust esimesel võimalusel.