Tehniline tugi

Vajalik eelinfo, et Teid kiiremini teenindada

Kui helistate või saadate e-kirja klienditoele, siis palun edastage meile järgnev informatsioon, mis võimaldab meil leida kiiremini lahendus Teie probleemile:

  1. Toote seerianumber ja mudelinumber
  2. Tarkvara versiooninumber, mis põhjustab probleemi
  3. Teie arvuti operatsioonisüsteem ja versioon (näiteks: Windows 10, Mac OS X 10.4.6)
  4. Lühikirjeldus probleemist ja sammud, mida olete juba teinud probleemi lahendamiseks
  5. Lühikirjeldus hilisematest muudatustest Teie keskkonnas (näiteks: uus arvuti, kaablite pikendamine, seadmete liigutamine)

Kui Teil esineb ostetud seadmete või tarkvaraga probleeme või vajate abi seadistamisel, siis täitke allolev vorm ja me võtame Teiega ühendust esimesel võimalusel.

 

Vabandame ebamugavuste pärast.

Otsige uuesti, mida soovite