Telefon: +3726622031
Interaktiivne mänguväljak Lü ÜNO
Lühidalt Lü-st
Lü muudab traditsioonilised koolikeskkonnad kaasahaaravateks ja interaktiivseteks ruumideks, kasutades ulatuslikku eesmärgipäraseid tegevusi ja maailmatasemel audiovisuaalset varustust.
Lakke paigaldatav ühe mänguseina lahendus. Soovitatav koolidele.
Iga LÜ ÜNO konfiguratsioon koosneb neljast eelnevalt kokkupandud moodulist, mis kinnitatakse lakke: kaamera, valgus, heli ja projektor.
Tarneaeg 3-4 nädalat
Üldine informatsioon
- Tootja
- Lü
- Tootekood
- LÜ-ÜNO
Koguge klassi tagasisidet Vöte abil!
Looge Lü Community platvormil mõne minutiga oma küsitlus või valige üks meie eelseadistatud küsimustest. Julgustage oma õpilasi jagama, mida nad on õppinud, ja koguge nende vastuseid. Lõbusad küsitlused, dünaamilises keskkonnas. Mida võiks veel tahta? 3, 2, 1... alustage hääletamist!
SPÖRTS
Sihtrühm: 6 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 1 kuni 10 mängijat
Mängu kestus: 1-30 minutit
Mängijate arv: 1 kuni 10 mängijat
Mängu kestus: 1-30 minutit
Harjutage viskamise, söötmise ja muid spordistrateegiaid SPÖRTSi väravatega, mis hõlmavad teie lemmikspordialasid, nagu korvpall, jalgpall, Ameerika jalgpall, käsipall ja võrkpall.
WÄLL
Sihtrühm: 6 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 2 kuni 16 mängijat
Mängu kestus: 2-5 minutit
Mängijate arv: 2 kuni 16 mängijat
Mängu kestus: 2-5 minutit
Tõstke pulssi, liikuge ja valmistuge mõne seina purustamiseks!
REPLÄY
Pange Repläy'ga video salvestamine enda jaoks tööle! Jälgi ennast otseülekandes või salvesta ennast, et jälgida oma sooritusi ja vaadata neid kordusena, mis võimaldab sul oma oskusi parandada.
SHÄPES
Sihtrühm: 7 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 1 kuni 16 mängijat
Mängu kestus: 2-5 minutit
Mängijate arv: 1 kuni 16 mängijat
Mängu kestus: 2-5 minutit
Astu Shäpes areenile ja harjutage tahkete kujundite sobitamist nende geomeetriliste võrkudega. Võta osa võistlusest, lüües väravaid ja kaitstes oma väravat vastase rünnaku vastu. Koguge punkte, saates õiged tahked kujundid teise meeskonna väravasse.
GRÖÖVE
Sihtrühm: 7 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 1 kuni 7 mängijat
Mängu kestus: 2-4 minutit
Mängijate arv: 1 kuni 7 mängijat
Mängu kestus: 2-4 minutit
Enne lõpliku tantsukava esitamist saavad teie õpilased harjutada erinevaid liigutusi ja lõpuks omandada terveid koreograafiaid, mille üle nad saavad uhked olla! Saate isegi salvestada iga rühma edusammud, et nad saaksid pidevalt uut materjali õppida. Meie Grööve erineva tasemega koreograafiad panevad teie klassi tantsupõrandal liikuma!
NEWTON 2.0
Sihtrühm: 8 kuni 13 aastased
Mängijate arv: 8 kuni 30
Mängu kestus: 1 min
Mängijate arv: 8 kuni 30
Mängu kestus: 1 min
Newton on kindlasti lipulaevarakendus. See ei ole mitte ainult üks meie esimesi rakendusi, vaid ka üks kõige populaarsemaid. Kes ei tahaks näidata oma vaimseid matemaatikaoskusi sõbraliku Newtoni võistluse käigus? Seepärast tegime kõvasti tööd selle juba niigi populaarse rakenduse täiustamiseks.
BÜLLE
Sihtrühm: 5 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 1 kuni 7 mängijat
Mängu kestus: 7-15 minutit
Mängijate arv: 1 kuni 7 mängijat
Mängu kestus: 7-15 minutit
Töötage üksi või meeskonnana oma püsiva tähelepanu ja keskendumise kallal, taastades valitud mustreid, kasutades erinevaid värve. Võtke aega, et teha õigeid valikuid ja liikuge koos mullivooluga!
STÖRIA
Sihtrühm: 6 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 2 kuni 12 mängijat
Mängu kestus: 2-15 minutit
Mängijate arv: 2 kuni 12 mängijat
Mängu kestus: 2-15 minutit
Aita meie robotitel panna sündmuste jadasid järjekorda, kombineerides pilte, kirjeldusi ja kuupäevi. Ole valmis, masinad käivituvad!
BRÜSH
Sihtrühm: 5 kuni 65 aastased
Mängijate arv: 1 kuni 12 mängijat
Mängu kestvus: 2-4 minutit
Mängijate arv: 1 kuni 12 mängijat
Mängu kestvus: 2-4 minutit
Õpetage oma patsientidele hambahügieeni: hoidke nad ära liiga paljude kommide söömisest ja aidake neil puhastada oma suu bakteritest ja hambakivist. Ja ärge unustage hambaniiti!
MÖÖD
Sihtrühm: 4 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 2 kuni 100+
Mängu kestus: puudub
Mängijate arv: 2 kuni 100+
Mängu kestus: puudub
Tutvustame Mööd, uut rakendust, mis võimaldab teil kiiresti teada saada, kuidas teie grupp end tunneb. Õpilased saavad valida emotsioonide vahel, sealhulgas viha, kurbuse, rõõmu, hirmu, neutraalse või rahuliku.
WÖRLDS
Sihtrühm: 4 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 2 kuni 100+
Mängu kestus: puudub
Mängijate arv: 2 kuni 100+
Mängu kestus: puudub
Wörlds annab teile võimaluse avastada uusi maailmu ja lasta oma kujutlusvõime täielikult vabaks. Muuda oma jõusaal ükskõik milliseks universumiks!
TACTÏK
Sihtrühm: 4 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 2 kuni 100+
Mängu kestus: puudub
Mängijate arv: 2 kuni 100+
Mängu kestus: puudub
Hiiglaslik haridustahvel, et koostada oma spordimeeskonnaga strateegiaid ja luua tegevusi oma spordisaalis.
TEÄMS
Sihtrühm: 4 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 2 kuni 100+
Mängu kestus: puudub
Mängijate arv: 2 kuni 100+
Mängu kestus: puudub
Looge juhuslikult kuni 6 meeskonda. Sisesta mängijate arv ja mitu meeskonda soovid ning lase Teämsil töö ära teha!
PIXËL
Sihtrühm: 7 kuni 65 aastased
Mängijate arv: 2 kuni 12
Mängu kestus: 4 min
Mängijate arv: 2 kuni 12
Mängu kestus: 4 min
Viska palli ja loo oma järgmine meistriteos kas vabamängurežiimis või värvide järgi.
LÜVIA
Sihtrühm: 8 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 2 kuni 16
Mängu kestus: 5 min
Mängijate arv: 2 kuni 16
Mängu kestus: 5 min
Sukeldu Lüvia maailma ja lase oma teadmistel särada! Üksi või meeskondades astuge üksteise vastu, et näha, kes kroonitakse viktoriini meistriks!
SPHYNX
Sihtrühm: 8 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 1 kuni 12
Mängu kestus: 4 min
Mängijate arv: 1 kuni 12
Mängu kestus: 4 min
Reisi Vana-Egiptusesse ja jahtige vaarao kadunud esemeid. Millised on peibutused ja millised tõelised aarded? Õppige lugema ja navigeerima koordinaatteljestikul, et seda teada saada!
VÏKA 2.0
Sihtrühm: 8 kuni 13 aastased
Mängijate arv: 8 kuni 12
Mängu kestus: 10 min
Mängijate arv: 8 kuni 12
Mängu kestus: 10 min
Krakeni koletis varitseb Vïka kuningriigi külades ja terroriseerib külaelanikke! Purjetage oma paadiga kõigisse linnadesse kuningriigi kaitsmiseks, kuid hoiduge Krakeni rünnakutest!
LËAF
Sihtrühm: 4 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 1 kuni 100+
Mängu kestus: puudub
Mängijate arv: 1 kuni 100+
Mängu kestus: puudub
Kas on võimalik kasvatada puu oma kooli võimlas? Lëaf kastab mängijat lopsakasse looduskeskkonda. Võisteldes kella vastu, töötavad õpilased meeskondadena, et hoolitseda oma virtuaalse puu eest.
BËËP
Sihtrühm: 4 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 1 kuni 100+
Mängu kestus: puudub
Mängijate arv: 1 kuni 100+
Mängu kestus: puudub
Kasutage rakendust ja selle reguleeritavaid valikuid regulaarselt, et arendada oma õpilaste kardiovaskulaarset vastupidavust. See on lõbus, kuid ametlik viis jälgida oma õpilaste maksimaalset aeroobset võimekust.
TWÏNS
Sihtrühm: 6 kuni 65 aastased
Mängijate arv: 4 kuni 16
Mängu kestus: 2 min
Mängijate arv: 4 kuni 16
Mängu kestus: 2 min
See mäng on seotud kiirusega, kuid see julgustab ka teadlikku õppimist, luues keskkonna, kus õpilased saavad arendada oma koordinatsiooni, kujundite tuvastamise oskusi ja isegi omandada uut keelt!
PHŸS
Sihtrühm: 7 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 1 kuni 10
Mängu kestus: 3 min
Mängijate arv: 1 kuni 10
Mängu kestus: 3 min
Hiir Mozzart tahab oma juustu! Lahendage koos füüsika mõistatusi ja aidake tal juust leida.
GRÜB
Sihtrühm: 8 kuni 65 aastased
Mängijate arv: 2 kuni 12
Mängu kestus: 5 min
Mängijate arv: 2 kuni 12
Mängu kestus: 5 min
Koguge vajalikud koostisosad tasakaalustatud söögi jaoks. Hoiduge aga prügikastide eest - need püüavad teid aeglustada!
DOJO
Sihtrühm: 6 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 4 kuni 32
Mängu kestvus: 5 min
Mängijate arv: 4 kuni 32
Mängu kestvus: 5 min
Dojo koosneb lühikestest ülesannetest energiliste harjutuste kujul, mis stimuleerivad lapsi tunni alguses ja soojendavad neid iseseisvalt.
PÏLA
Sihtrühm: 6 kuni 65 aastased
Mängijate arv: 2 kuni 6
Mängu kestvus: 2 min
Mängijate arv: 2 kuni 6
Mängu kestvus: 2 min
See tegevus on loodud selleks, et aidata lastel töötada loogiliselt ja kiiresti meeskonnas, arendades samal ajal nende psühhomotoorikat. Selle tegevuse keskmes on ruumiline orienteerumine ja kuju äratundmine.
SCOREBOARD
Sihtrühm: 4 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 1 kuni 100+
Mängu kestus: puudub
Mängijate arv: 1 kuni 100+
Mängu kestus: puudub
Lõbutsege, valides endale sobiva tulemustabeli, ja sisenege täiesti uude maailma. Saate isegi muuta iga spordiala tehnilisi seadeid.
CHRONO
Sihtrühm: 4 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 1 kuni 100+
Mängu kestvus: -
Mängijate arv: 1 kuni 100+
Mängu kestvus: -
Halda aega nagu professionaal, kasutades neid lihtsasti kasutatavaid loenduri taimerid, mitme meeskonna stopperit ja kohandatavat intervalltaimerit. Chrono on teie isiklik ajaassistent, mis aitab teil oma tundi paremini korraldada.
GAÏA
Sihtrühm: 4 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 1 kuni 100+
Mängu kestvus: 12 min
Mängijate arv: 1 kuni 100+
Mängu kestvus: 12 min
Tere tulemast Gaia uksele. Selle ukse võti? Lõõgastumine! Selle 12-minutilise teekonna jooksul sooritate Jacobsoni progressiivseid lõdvestusharjutusi. Ideaalne rahulikku seisundisse naasmiseks, pingete leevendamiseks ja stressi vähendamiseks. Head reisi!
DANZA
Sihtrühm: 4 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 1 kuni 100+
Mängu kestus: 3 min
Mängijate arv: 1 kuni 100+
Mängu kestus: 3 min
Liigutage käsi, liigutage jalgu, hüppage, pöörake, minge vasakule, minge paremale… kas teil on palav? See ongi kardiotantsu mõte! Pole vaja olla proff, lihtsalt järgige juhendit ja jäljendage tema liigutusi muusika saatel!
RELÉ
Sihtrühm: 4 kuni 13 aastased
Mängijate arv: 1 kuni 40
Mängu kestvus: 2 min
Mängijate arv: 1 kuni 40
Mängu kestvus: 2 min
Tähelepanu, valmis, läks! Osale selles põnevas teatejooksus, kus iga mängija peab jooksma ühe koonuse juurest teise juurde, viskama palli ekraanile ja tulema tagasi, et järgmine jooksja saaks minna. Mäng võimaldab mängida võistlusrežiimis, kus võidab kiireim meeskond, või koostöörežiimis, kus kõik võistkonnad annavad jooksuga punkte.
WAK
Sihtrühm: 5 kuni 9 aastased
Mängijate arv: 1 kuni 8
Mängu kestvus: 1 min
Mängijate arv: 1 kuni 8
Mängu kestvus: 1 min
Need ületreenitud jänesed panevad tööle teie refleksid, kiiruse ja täpsuse! Mängige värvide, kujundite või isegi matemaatikaga ja proovige saada võimalikult palju õigeid vastuseid, kuid ole ettevaatlik! Valed vastused kaotavad väärtuslikke punkte!
SCALA
Sihtrühm: 6 kuni 13 aastased
Mängijate arv: 4 kuni 16
Mängu kestvus: 2 min
Mängijate arv: 4 kuni 16
Mängu kestvus: 2 min
Olge valmis ronima! Scala on ronimisvõistlus, mis ühendab endas kiiruse, täpsuse ja meeskonnatöö. Iga meeskond peab ronima nii kõrgele kui võimalik, hüpates kukkumata ühelt liikuvalt platvormilt teisele. Kuuldavasti on võimalik hüpata juba õhus olles!
GERM
Sihtrühm: 4 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 4 kuni 10
Mängu kestvus: 2 min
Mängijate arv: 4 kuni 10
Mängu kestvus: 2 min
Kaitsge end viiruse vastu! Kasutage erirünnakut õigel ajal, kui see on saadaval!
GALACTIC
Sihtrühm: 4 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 2 kuni 8
Mängu kestus: 2 min
Mängijate arv: 2 kuni 8
Mängu kestus: 2 min
Kaitske end asteroidide vastu nii kaua kui võimalik ja proovige jätta endast märk parima tulemuse näol! Vaadake väikseid värvilisi asteroide, et teenida boonuspunkte ja tõsta kõrgema väljakutse raskusastet.
TARGET
Sihtrühm: 4 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 4
Mängu kestvus: 1 min
Mängijate arv: 4
Mängu kestvus: 1 min
Testige oma visete kiirust ja täpsust, tabades kõiki sama värvi sihtmärke. Mängige skoori, ajastatud või "mäekuninga" režiimis. Valige, kuidas sihtmärke liigutada ja vajaduse korral raskusastet tõsta!
MINEWORD
Sihtrühm: 4 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 6 kuni 12
Mängu kestus: 3 min
Mängijate arv: 6 kuni 12
Mängu kestus: 3 min
Peate kirjutama poodiumil seisva looma või eseme nime. Tähed tuleb valida õiges järjekorras.
JAM
Sihtrühm: 8 kuni 13 aastased
Mängijate arv: 2 kuni 8
Mängu kestus: 5 min
Mängijate arv: 2 kuni 8
Mängu kestus: 5 min
Sukelduge Jam'i maailma, kus muusika äratab värvilise maastiku ellu! Avastage loomisrežiimis neli helikeskkonda või võtke vastu väljakutse jäljendada meie kompositsioone, mis muutuvad igal tasandil keerulisemaks.
SWËT
Sihtrühm: 10 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 3
Mängu kestus: 1 min
Mängijate arv: 3
Mängu kestus: 1 min
Iga mängija hõivab ühe veeru. Seistes 2 meetri kaugusel ekraanist, peavad nad viskama palli nii kõrgele kui võimalik, et saada võimalikult palju punkte. Seda tegevust võib mängida raskemate pallidega ja treenida ülakeha jõudu.
PUZZ
Sihtrühm: 6 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 6 kuni 16
Mängu kestus: 2 min
Mängijate arv: 6 kuni 16
Mängu kestus: 2 min
Töötage meeskonnatööna, et pöörata plaate ja parandada pilti!
CONSTELLO
Sihtrühm: 8 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 4 kuni 8
Mängu kestus: 2 min
Mängijate arv: 4 kuni 8
Mängu kestus: 2 min
Kas suudate koordinaattasandil paigutada tähed õigesse kohta?
ROAR
Sihtrühm: 8 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 8 kuni 32
Mängu kestus: 4 kuni 8 min
Mängijate arv: 8 kuni 32
Mängu kestus: 4 kuni 8 min
Peate tabama sihtmärki vastase väravas. Mängija ei saa palliga liikuda, ta peab palli söötma. Kui meeskond lööb värava, käivitub erimäng, mis võimaldab mängijatel saada lisapunkte, seejärel jätkub tavaline mäng.
ZOO
Sihtrühm: 4 kuni 5 aastased
Mängijate arv: 8 kuni 12
Mängu kestus: 2 min
Mängijate arv: 8 kuni 12
Mängu kestus: 2 min
Visake palli seinale ja nähtavale ilmub väike loom! Kui tabad sihtmärki uuesti, siis su lemmikloom kasvab suuremaks!
Broneeri oma isiklik demo.
Kui soovite tootega lähemalt tutvuda ja oma käega ära proovida, siis täitke allolev vorm ja me võtame Teiega ühendust esimesel võimalusel.