Interaktiivne mänguväljak ÜNO
search
  • Interaktiivne mänguväljak ÜNO
  • Interaktiivne mänguväljak ÜNO
  • Interaktiivne mänguväljak ÜNO
  • Interaktiivne mänguväljak ÜNO
  • Interaktiivne mänguväljak ÜNO
  • Interaktiivne mänguväljak ÜNO
  • Interaktiivne mänguväljak ÜNO

Video

Interaktiivne mänguväljak ÜNO

Lühidalt Lü-st 

Lü muudab traditsioonilised koolikeskkonnad kaasahaaravateks ja interaktiivseteks ruumideks, kasutades ulatuslikku eesmärgipäraseid tegevusi ja maailmatasemel audiovisuaalset varustust.

Lakke paigaldatav ühe mänguseina lahendus. Soovitatav koolidele.

Iga LÜ ÜNO konfiguratsioon koosneb neljast eelnevalt kokkupandud moodulist, mis kinnitatakse lakke: kaamera, valgus, heli ja projektor.

Tarneaeg 3-4 nädalat

Muutke mistahes ruum enneolematuks võlukarbiks!


Lü rakendamine on olnud väga lihtne. Mulle väga meeldis sisseehitatud õppekavaülene osa. Kõik, mida me saame teha, et muuta tunniplaneerimine meie õpetaja jaoks lihtsamaks, teeme me ära.

Mike Kneebone
Tehnoloogiadirektor, Washingtoni linnaosa koolipiirkond

Lü süsteemid on terviklikud kaitstud audiovisuaalsed infrastruktuurid, mis sobivad peaaegu igasse ruumi.

Süsteemi spetsifikatsioonid

Iga Lü süsteem sisaldab:

  • Kõrglahutusega 6000 luumeniga kaitsekorpusega laserprojektor, mis võimaldab ligikaudu 5,8 x 3,6 meetrist hiiglaslikku projektsiooni. Seda projektsioonisüsteemi saab kasutada mis tahes soovitud eesmärkidel.
  • Liikumist tuvastav kaamera, mis võimaldab projektsiooniga suhtlemist.
  • Täielik mitmevärviline LED-valgustussüsteem koos liikuvate tuledega, mis pakub meeleolu Lü interaktiivsele sisule või mistahes üritusele teie valikul!
  • Võimas 2400 vatti võimsusega, kahe kõlariga kvaliteetne helisüsteem
  • Mikrofoni peakomplekt, mis võimaldab oma häält helisüsteemi edastada.
  • Sisemine arvuti, millel on seadme peegeldamise võimekus
Paigaldamine

Ruuminõuded ja paigaldus

Laele paigaldatavaid seadmeid saab paigaldada peaaegu kõikjale ja need pakuvad suurt paindlikkust. Olenemata sellest, kas soovite paigaldada Lü'i spordisaali, kohvikusse või multifunktsionaalsesse ruumi, juhendame teid parima paigaldusstsenaariumi leidmisel. Veenduge lihtsalt, et need nõuded vastavad:

Minimaalsed näitajad Soovitatavad näitajad
Vaba seinapind 2,5 meetrit kõrge ja 4,2 meetrit lai 3,6 meetrit kõrge ja 5,8 meetrit lai
Lae kõrgus 3 meetrit pole piirangut
Lae kandevõime 45 kg 80 kg

Kõrglahutusega 6000 luumeniga kaitsekorpusega laserprojektor, mis võimaldab ligikaudu 5,8 x 3,6 meetrist hiiglaslikku projektsiooni.

Komplektne mitmevärviline LED-valgustussüsteem koos liikuvate tuledega, mis pakub meeleolu Lü interaktiivsele sisule või mis tahes teie valitud üritusele.

Võimas 2400 vatti, kahe kõlariga kvaliteetne helisüsteem

Liikumist tuvastav kaamera, mis võimaldab projektsiooniga suhtlemist

Sisemine arvuti, millel on seadme peegeldamise võimekus

Kolm toodet, mis katavad kõik teie vajadused

Lü toodab tipptasemel audiovisuaalsüsteeme, mis on mõeldud aktiivseteks keskkondadeks. Lü süsteemid sisaldavad projektorit, liikumist tuvastavat kaamerat ning valgus- ja helimoodulit, et luua maagilisi kaasahaaravaid ruume, kus lapsed õpivad paremini läbi füüsilise tegevuse.

Lakke paigaldatav ühe mänguseina lahendus. Soovitatav koolidele.

Iga LÜ ÜNO konfiguratsioon koosneb neljast eelnevalt kokkupandud moodulist, mis kinnitatakse lakke: kaamera, valgus, heli ja projektor.

Saage ligipääs ülimale Lü-kogemusele ja Lü+ abil oma süsteemist ja Lü-Community'st kõige rohkem kasu!

Freemium

  • Juurdepääs standardrakenduste portfellile (30+ haridusrakendust)
  • Juurdepääs Lü Community põhifunktsioonidele
  • Uute rakenduste õigeaegne avalikustamine

Lü+

  • Juurdepääs Lü+ lisatasu rakenduste portfellile (50+ haridusrakendust)
  • Juurdepääs kõigile Lü Kommuuni funktsioonidele
  • Uute rakenduste järjepidev avalikustamine
  • Rakendustes avatud lisafunktsioonid
  • Juurdepääs uutele ja põnevatele süsteemiuuendustele

Üldandmed

Tootja
Tootekood
LÜ-ÜNO

Lae alla

Paigaldusjuhend
LÜ ÜNO/DÜO
Parimad praktikad

VÖTE

Koguge klassi tagasisidet Vöte abil!
Looge Lü Community platvormil mõne minutiga oma küsitlus või valige üks meie eelseadistatud küsimustest. Julgustage oma õpilasi jagama, mida nad on õppinud, ja koguge nende vastuseid. Lõbusad küsitlused, dünaamilises keskkonnas. Mida võiks veel tahta? 3, 2, 1... alustage hääletamist!

SPÖRTS

Sihtrühm: 6 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 1 kuni 10 mängijat
Mängu kestus: 1-30 minutit
SPÖRTS pakub teie lemmikspordialasid nagu korvpall, jalgpall (jalgpall), Ameerika jalgpall, käsipall ja võrkpall.

WÄLL

Sihtrühm: 6 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 2 kuni 16 mängijat
Mängu kestus: 2-5 minutit
Tõstke pulss, liikuge ja valmistuge mõne seina purustamiseks!

REPLÄY

Kasutage Reläyga jäädvustamist! Jälgige end reaalajas tegutsemas või jäädvustage end, et oma saavutusi jälgida ja vaadata neid kordusena, mis võimaldab teil oma oskusi parandada.

SHÄPES

Sihtrühm: 7 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 1 kuni 16 mängijat
Mängu kestus: 2-5 minutit
Sisenege Shäpes'i areenile ja harjutage kindlate kujundite sobitamist nende geomeetriliste võrkudega. Osalege võitluslikus vastasseisus, luues väravaid ja kaitstes omasid vastase rünnaku eest. Koguge punkte, saates teise meeskonna väravasse õiged kindlad kujundid.

GRÖÖVE

Sihtrühm: 7 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 1 kuni 7 mängijat
Mängu kestus: 2-4 minutit
Enne lõpliku tantsukava esitamist saavad teie õpilased harjutada erinevaid liigutusi ja lõpuks omandada terveid koreograafiaid, mille üle nad saavad uhked olla! Saate isegi salvestada iga rühma edusammud, et nad saaksid pidevalt uut materjali õppida. Meie erineva tasemega koreograafiad panevad teie klassi tantsupõrandale ja hüppavad Grööve!

NEWTON 2.0

Sihtrühm: 8 kuni 13 aastased
Mängijate arv: 8 kuni 30
Mängu kestus: 1 min
Newton on kindlasti lipulaevarakendus. See ei ole mitte ainult üks meie esimesi rakendusi, vaid ka üks kõige populaarsemaid. Kes ei tahaks näidata oma vaimseid matemaatikaoskusi sõbraliku Newtoni võistluse käigus? Seepärast tegime kõvasti tööd selle juba niigi populaarse rakenduse täiustamiseks.

BÜLLE

Sihtrühm: 5 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 1 kuni 7 mängijat
Mängu kestus: 7-15 minutit
Töötage üksi või meeskonnana oma püsiva tähelepanu ja keskendumise kallal, taastades valitud mustreid, kasutades erinevaid värve. Võtke aega, et teha õigeid valikuid ja käige koos mullivooluga!

STÖRIA

Sihtrühm: 6 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 2 kuni 12 mängijat
Mängu kestus: 2-15 minutit
Aita meie robotitel panna sündmuste jadasid järjekorda, kombineerides pilte, kirjeldusi ja kuupäevi. Ole valmis, masinad käivituvad!

BRÜSH

Sihtrühm: 5 kuni 65 aastased
Mängijate arv: 1 kuni 12 mängijat
Mängu kestvus: 2-4 minutit
Õpetage oma patsientidele hambahügieeni kohta: hoidke nad ära liiga paljude kommide söömisest ja aidake neil puhastada oma suu bakteritest ja hambakivist. Ja ärge unustage hambaniiti!

MÖÖD

Sihtrühm: 4 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 2 kuni 100+
Mängu kestus: puudub
Tutvustame Mööd, uut utiliiti, mis võimaldab teil kiiresti teada saada, kuidas teie grupp end tunneb. Õpilased saavad valida emotsiooni, sealhulgas viha, kurbuse, rõõmu, hirmu, neutraalse või rahuliku.

WÖRLDS

Sihtrühm: 4 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 2 kuni 100+
Mängu kestus: puudub
Wörlds annab teile võimaluse avastada uusi maailmu ja lasta oma kujutlusvõime täielikult vabaks. Muuda oma jõusaal ükskõik milliseks universumiks!

TACTÏK

Sihtrühm: 4 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 2 kuni 100+
Mängu kestus: puudub
Hiiglaslik haridustahvel, et koostada oma spordimeeskonnaga strateegiaid ja luua tegevusi oma spordisaalis.

TEÄMS

Sihtrühm: 4 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 2 kuni 100+
Mängu kestus: puudub
Looge juhuslikult kuni 6 meeskonda. Sisesta mängijate arv ja mitu meeskonda soovid ning lase Teämsil töö ära teha!

PIXËL

Sihtrühm: 7 kuni 65 aastased
Mängijate arv: 2 kuni 12
Mängu kestus: 4 min
Viska palli ja loo oma järgmine meistriteos kas vabas mängus või numbrite järgi värvides.

LÜVIA

Sihtrühm: 8 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 2 kuni 16
Mängu kestus: 5 min
Sukeldu Lüvia maailma ja lase oma teadmistel särada! Üksi või meeskondades astuge teiste vastu, et näha, kes kroonitakse viktoriini meistriks!

SPHYNX

Sihtrühm: 8 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 1 kuni 12
Mängu kestus: 4 min
Reisi Vana-Egiptusesse ja jahtige vaarao kadunud esemeid. Millised on peibutused ja millised tõelised aarded? Õppige lugema ja navigeerima kartesiaanlikul tasapinnal, et seda teada saada!

 VÏKA 2.0

Sihtrühm: 8 kuni 13 aastased
Mängijate arv: 8 kuni 12
Mängu kestus: 10 min
Krakeni koletis varitseb Vïka kuningriigi külades ja terroriseerib külaelanikke! Purjetage oma paadiga kõigisse linnadesse kuningriigi kaitsmiseks, kuid hoiduge Krakeni rünnakutest!

 LËAF

Sihtrühm: 4 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 1 kuni 100+
Mängu kestus: puudub
Kas on võimalik kasvatada puu oma kooli võimlas? Lëaf kastab mängijat lopsakasse looduskeskkonda. Võisteldes kella vastu, töötavad õpilased meeskondadena, et hoolitseda oma virtuaalse puu eest.

BËËP

Sihtrühm: 4 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 1 kuni 100+
Mängu kestus: puudub
Viige oma aeroobne võimekus piirini (VO2 max), uurides kosmost koos robot Robiga selles tähtedevahelises piiksutamistestis.

TWÏNS

Sihtrühm: 6 kuni 65 aastased
Mängijate arv: 4 kuni 16
Mängu kestus: 2 min
See mäng on seotud kiirusega, kuid see soodustab ka teadlikku õppimist, luues keskkonna, kus õpilased saavad arendada oma koordinatsiooni, kujunditunnetuse oskust ja isegi keelt!

PHŸS

Sihtrühm: 7 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 1 kuni 10
Mängu kestus: 3 min
Mozzart hiir tahab oma juustu! Lahendage koos füüsika mõistatusi ja aidake tal seda leida.

GRÜB

Sihtrühm: 8 kuni 65 aastased
Mängijate arv: 2 kuni 12
Mängu kestus: 5 min
Koguge vajalikud koostisosad tasakaalustatud söögi valmistamiseks. Hoiduge aga prügikastide eest - nad püüavad teid aeglustada!

DOJO

Sihtrühm: 6 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 4 kuni 32
Mängu kestvus: 5 min
Dojo koosneb lühikestest ülesannetest energiliste harjutuste kaartide kujul, mis stimuleerivad lapsi tunni alguses ja soojendavad neid iseseisvalt.

PÏLA

Sihtrühm: 6 kuni 65 aastased
Mängijate arv: 2 kuni 6
Mängu kestvus: 2 min
See tegevus on loodud selleks, et aidata lastel töötada loogiliselt ja kiiresti meeskonnas, arendades samal ajal nende psühhomotoorikat. Selle tegevuse keskmes on ruumiline orienteerumine ja kuju äratundmine.

SCOREBOARD

Sihtrühm: 4 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 1 kuni 100+
Mängu kestus: puudub
Tulemustabel, mida saab kasutada kõigi oma mängude puhul: meeskonna nimed, perioodid, taimer jne. Samuti leiad erinevaid helisid ja tuled, mida igas vanuses lapsed lihtsalt armastavad.

CHRONO

Sihtrühm: 4 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 1 kuni 100+
Mängu kestvus: -
Halda aega nagu professionaal, kasutades neid lihtsasti kasutatavaid loenduri taimerid, mitme meeskonna stopperit ja kohandatavat intervalltaimerit. Chrono on teie isiklik ajaassistent, mis aitab teil oma tundi paremini korraldada.

GAÏA

Sihtrühm: 4 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 1 kuni 100+
Mängu kestvus: 12 min
Tere tulemast Gaia uksele. Selle ukse võti? Lõõgastumine! Selle 12-minutilise teekonna jooksul sooritate Jacobsoni progressiivseid lõdvestusharjutusi. Ideaalne rahulikku seisundisse naasmiseks, pingete leevendamiseks ja stressi vähendamiseks. Head reisi!

DANZA

Sihtrühm: 4 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 1 kuni 100+
Mängu kestus: 3 min
Liigutage käsi, liigutage jalgu, hüppage, pöörake, minge vasakule, minge paremale… kas teil on palav? See on kardiotantsu sisu! Pole vaja olla proff, lihtsalt järgige juhendit ja jäljendage tema liigutusi muusika saatel!

RELÉ

Sihtrühm: 4 kuni 13 aastased
Mängijate arv: 1 kuni 40
Mängu kestvus: 2 min
Tähelepanu, valmis, läks! Osale selles põnevas teatejooksus, kus iga mängija peab jooksma ühest koonusest teise, viskama palli ekraanile ja tulema tagasi, et järgmine jooksja saaks minna. Mäng võimaldab mängida võistlusrežiimis, kus võidab kiireim meeskond, või koostöörežiimis, kus kõik võistkonnad annavad jooksuga punkte.

WAK

Sihtrühm: 5 kuni 9 aastased
Mängijate arv: 1 kuni 8
Mängu kestvus: 1 min
Need ületreenitud jänesed panevad tööle teie refleksid, kiiruse ja täpsuse! Mängige värvide, kujundite või isegi matemaatikaga ja proovige saada võimalikult palju õigeid vastuseid, kuid ole ettevaatlik! Valed vastused kaotavad väärtuslikke punkte!

SCALA

Sihtrühm: 6 kuni 13 aastased
Mängijate arv: 4 kuni 16
Mängu kestvus: 2 min
Olge valmis ronima! Scala on ronimisvõistlus, mis ühendab endas kiiruse, täpsuse ja meeskonnatöö. Iga meeskond peab ronima nii kõrgele kui võimalik, hüpates ühelt liikuvalt platvormilt teisele ilma kukkumata. Kuuldavasti on võimalik hüpata juba õhus olles!

GERM

Sihtrühm: 4 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 4 kuni 10
Mängu kestvus: 2 min
Kaitsge end viiruse vastu! Kasutage erirünnakut õigel ajal, kui see on saadaval!

GALACTIC

Sihtrühm: 4 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 2 kuni 8
Mängu kestus: 2 min
Kaitske end asteroidide vastu nii kaua kui võimalik ja proovige jätta endast parim tulemus! Vaadake väikseid värvilisi asteroide, et teenida boonuspunkte ja tõsta kõrgema väljakutse raskusastet.

TARGET

Sihtrühm: 4 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 4
Mängu kestvus: 1 min
Testige oma visete kiirust ja täpsust, tabades kõiki sama värvi sihtmärke. Mängige skoori, ajastatud või "mäe kuninga" režiimis. Valige, kuidas sihtmärke liigutada ja vajaduse korral raskusastet tõsta!

MINEWORD

Sihtrühm: 4 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 6 kuni 12
Mängu kestus: 3 min
Peate kirjutama poodiumil seisva looma või eseme nime. Tähed tuleb valida õiges järjekorras.

JAM

Sihtrühm: 8 kuni 13 aastased
Mängijate arv: 2 kuni 8
Mängu kestus: 5 min
Sukelduge Jam'i maailma, kus muusika annab elu värvilisele maastikule! Avastage neli helikeskkonda loomisrežiimis või võtke vastu väljakutse jäljendada meie kompositsioonid, mis muutuvad igal tasandil keerulisemaks.

SWËT

Sihtrühm: 10 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 3
Mängu kestus: 1 min
Iga mängija hõivab ühe veeru. Seistes 2 meetri kaugusel ekraanist, peavad nad viskama palli nii kõrgele kui võimalik, et saada võimalikult palju punkte. Seda tegevust võib mängida ka raskemate pallidega, seega treenib see ülakeha jõudu.

PUZZ

Sihtrühm: 6 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 6 kuni 16
Mängu kestus: 2 min
Töötage meeskonnatööna, et pöörata plaate ja parandada pilti!

CONSTELLO

Sihtrühm: 8 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 4 kuni 8
Mängu kestus: 2 min
Kas te suudate paigutada tähed õigesse kohta kartesiaanlikul plaanil?

ROAR

Sihtrühm: 8 kuni 99 aastased
Mängijate arv: 8 kuni 32
Mängu kestus: 4 kuni 8 min
Te peate tabama sihtmärki vastase väravasse. Mängija ei saa palliga rännata, ta peab selle edasi andma. Kui meeskond lööb värava, käivitub erimäng, mis võimaldab mängijatel saada lisapunkte, seejärel jätkub tavaline mäng.

ZOO

Sihtrühm: 4 kuni 5 aastased
Mängijate arv: 8 kuni 12
Mängu kestus: 2 min
Visake palli seinale ja väike loom ilmub nähtavale! Kui tabad sihtmärki uuesti kiiresti, kasvab te lemmikloom!

Broneeri oma isiklik demo.

Kui soovite tootega lähemalt tutvuda ja oma käega ära proovida, siis täitke allolev vorm ja me võtame Teiega ühendust esimesel võimalusel.